MetoÄppelsten.blogg.se

Ridning

Publicerad 2015-06-05 21:41:39 i Allmänt,

God kväll! Idag red jag på Haväng. Lite olika hästar. Ellas hästar red jag bland annat, väldigt nyfikna och trippade mycket. Vi tog några skutt över några stockar och dem var duktiga! 
En annan häst jag red heter Cirocco. Jag hoppade även några skutt med honom och han hoppade supersnyggt! Men på hemvägen skulle jag hoppa ett upphopp med honom. Jag tog då i manen med händerna och mina fingrar på högerhanden hamnade jättekonstigt. Jag fick då jätteont och nu misstänker jag att jag stukat fingarna :-( Eftersom det fortfarande gör jätteont. 
Imorgon ska jag vara med i en terräng terrängtävling.. Undrar hur det ska gå!? Hoppas att jag inte har ont då..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela