MetoÄppelsten.blogg.se

Dagen före en födelsedag

Publicerad 2015-06-02 22:34:45 i Meto,

Ja, som rubrien lyder fyller någon år imorgon och kan ni gissa vem? Jo det är min mamma! Hon fyller 47 år! Gaah! Tänk att hon snart har left i 47 år! Det är länge... 
Idag har det varit en helt vanlig dag, förutom att jag var så klantig så jag missade båda bussarna till ridningen och därmed missade min ridlektion. Det var inte så bra. När jag missade båda bussarna åkte jag hem. Det fanns inte mycket annat jag kunde göra. Väl hemma efter någon timme hälsade jag på några katter och tittade till våra veckors gamla kattungar. Dem hade det mycket bra då deras fina mamma var där.
Jag gick sedan och startade datorn, kollade mc och såg att några var inne på en realm. Jag loggade in och spelade minecraft nestan hela kvällen. Jag åt en genomvarm pizza och gick sedan och lade mig och så nu ligger jag och lyssnar på musik. 
Godnatt ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela