MetoÄppelsten.blogg.se

Tilbaka!

Publicerad 2015-01-07 12:48:50 i Allmänt,

Hej igen! Jag är väldigt ledsen över att bloggen har stått tom länge. Jag har inte gjort så mycket irl och ändå har bloggen stått tom! Jag orkar helt enkelt inte att blogga så ofta :(  Men jag ska försöka bättra mig :) får se hur det går... Aja jag hoppas att ni haft en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År iallafall! 
Jag har haft en god Jul och ett Gått Nytt År! Jag firade Jul hemma hos farmor med min pappa och syster. Vi kom hem 2 - 3 dagar före det nya året hem till mamma. Där firade vi ( min syster och jag ) Nyår. 
Resten av lovet har vi mest spelat sso, ridit på Haväng och varit ute och gått små promenader, oftast ut till vår åker, där isen en gång fanns, men nu är ett litet lager av tun is.
Min skola börjar på måndag, så bara nårga få dagar kvar på mitt härliga lov! 
Ha ett fortsatt bra jullov ni som har det :3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela